W dobie Internetu, kiedy istnieje wiele portali społecznościowych i aplikacji mobilnych, promocja na samym Facebooku już nie wystarcza. Bardzo prostym i dobrym narzędziem do komunikacji z Klientami jest Instagram.
Instagram nie wymaga ani specjalnego sprzętu (potrzebujemy jedynie telefon komórkowy z aparatem) ani wiele czasu, wystarczy zrobić zdjęcie telefonem i udostępnić na swoim profilu. Za pomocą jednego kliknięcia takie zdjęcie można później wykorzystać na portalach społecznościowych tj. Facebook. Nie potrzebujesz logować się na swoje konto na komputerze, wystarczy, że wyciągniesz z kieszeni telefon komórkowy i zrobisz zdjęcie. Dzięki Instagramowi zaoszczędzisz czas na przesyłaniu zdjęć z aparatu, późniejszej długiej obróbce i udostępnianiu na portalach społecznościowych.
Zanim zaczniesz testować funkcje tej fajnej aplikacji warto przejrzeć parę porad na temat tego jak używać Instagram.
Instagam jest całkowicie darmową aplikacją, która daje naprawdę wiele możliwości. Nie musisz już nosić przy sobie komputera ani aparatu i martwić się czy masz naładowane baterie, wyciągasz telefon i po prostu robisz zdjęcie 🙂
Instagram zadbał również o to, aby aplikacja była przyjazna dla użytkowników. Aplikacja ma liczne możliwości edycji zdjęć i swoje własne filtry, które umożliwiają szybkie udoskonalenie zdjęcia. Do tej pory cieszy się popularnością na całym świecie i może pochwalić się najwiekszym zasięgiem organicznym – aktualnie ok. 20% twoich obserwatorów jest w stanie zobaczyć Twój post (dla Facebooka jest to 6%).
Od niedawna można również reklamować się na Instagramie. Mamy dla Was parę sugestii jak ustawić reklamę na Instagramie
Dla tych, którzy są bardziej zaawansowani polecamy artykuł o tym, które godziny są najlepsze na puszczanie postów na instagramie w gastronomi
Jeśli chcesz dostawać powiadomienia o nowych równie dobrych artykułach Smart Resto zacznij obserwować nasz blog za pomocą maila
Potrzebujesz szybkiej porady? Napisz do nas! Pomożemy Twojemu biznesowi rozkwitnąć
Tyle z naszej strony. Z dalszych lektur polecamy:
3 myśli na temat “Jak efektywnie przy użyciu Instagramu docierać do Klientów?”