“Happy hours” to z angielskiego „szczęśliwe godziny”. W przypadku restauracji dotyczą one promocji w określonych dniach i godzinach, które są “szczęśliwe” dla Klientów 🙂
Zastanawiasz się jak ściągnąć Klientów do lokalu w dniach i godzinach, w których masz puste stoliki? Wprowadź “happy hours”, czyli promocje, któreczekają na Klientów w takich porach dniach, w których masz przestoje.
Co możesz zrobić kiedy w lokalu jest mniejszy ruch?
Sposobów jest kilka, np. wprowadź szczególne oferty cenowe dotyczące konkretnych dni i godzin np.:
- zniżka procentowa na całe menu np. do godziny 15:00 taniej o 20%,
- stała niska cena np. w godzinach 8-13 lunch po 15 zł,
- rabat na konkretne zestawy np. zestaw obiadowy do godziny 13:00 taniej o 10 zł,
- dodatkowy produkt gratis np. do południa do kawy ciastko gratis.
Co dają Ci happy hours? Jeśli dobrze to poukładasz pozwolą Ci zapełnić część pustych stolików oraz wypromują Twój lokal 🙂 Zauważysz, że ruch wzrośnie o kilkanaście-kilkadziesiąt procent i zaczną się pojawiać nowi Klienci.
2 myśli na temat “Dlaczego warto wprowadzić „happy hours””