Dlaczego warto wprowadzać ofertę dnia?

Aby zachęcić do odwiedzin w Twojej restauracji stwórz specjalne codzienne menu (rekomendowane potrawy) i komunikuj Klientom jakie jest aktualne danie dnia.

Takie działania pomogą Ci:

  1. ograniczyć straty – część klientów (10-30%) zamówi zestawy dnia więc nie musisz mieć dużych zapasów każdej pozycji z menu i w większym stopniu możesz się skupić na daniu dnia,
  2. zmniejszyć czas potrzebny na przygotowanie dania – rekomendowane potrawy są zamawiane na tyle często, że można lepiej zorganizować ich przygotowanie na kuchni, co zajmuje kucharzom mniej czasu i jednocześnie klient otrzymuje dania szybciej,
  3. zbudować opinię restauracji serwującej zawsze świeże potrawy – ma to ogromne znaczenie szczególnie w dzisiejszych czasach kiedy promowany jest zdrowy tryb życia i ludzie zamieniają przysłowiowego fastfooda na zdrowe pożywne jedzenie,
  4. rozpowszechnić informacje o ofercie i restauracji – publikując codziennie informacje budujesz opinię profesjonalnej firmy dbającej o kontakt z Klientem.

Pomyśl również nad ustaleniem menu z konkretnymi daniami opracowanymi na poszczególne dni tygodnia.

subway-NoweSOTD

Codziennie przed otwarciem restauracji zadbaj o to, aby przygotować informację dla Klientów co serwujecie w konkretnym dniu.

Zrzut ekranu 2016-02-19 o 12.19.31

Sposobów na taką komunikację z Klientami jest kilka. Poniżej parę przykładów:

    1. Zdjęcie zapisanego na tablicy menu dnia dodawane na stronę/fanpage,
    2. Zdjęcie konkretnych gotowych już potraw z dokładnym opisem i ceną publikowane na fanpage i na specjalnej wkładce do menu w lokalu,
    3. Krótka informacja dotycząca aktualnego dania dnia i kojarzący się z nią obrazek dodawany na fanpage,
    4. Informacja na tablicy np. przed lokalem,
    5. Wystawione skrócone menu z rekomendowanymi potrawami przed lokalem,
    6. Duża tablica za kasą z informacjami na temat sugerowanych potraw.

Zrzut ekranu 2016-02-26 o 15.38.28

Czemu służy taki przekaz informacji? Odpowiedź jest prosta 🙂 Dajesz do zrozumienia, że serwujecie zawsze świeże potrawy oraz zachęcasz Klienta do odwiedzenia Twojego lokalu. Codzienna publikacja informacji przypomina Klientowi o Twojej restauracji i buduje pozytywny wizerunek.

Reklamy

3 thoughts on “Dlaczego warto wprowadzać ofertę dnia?”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s